Skip Navigation LinksValstybinė ligonių kasa > Naujienos > Panevėžio teritorinėje ligonių kasoje – geresnės aptarnavimo sąlygos
Naujienos
Panevėžio teritorinėje ligonių kasoje – geresnės aptarnavimo sąlygos
2013-02-07

Vasario 7-ąją Panevėžio teritorinės ligonių kasos (TLK) Gyventojų aptarnavimo skyrius pasitiko ne tik savo lankytojus, bet ir įstaigos svečius. Į visiškai pertvarkytą ir naujose patalpose nuo 2013 m. pradėjusį dirbti skyrių atvyko Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) atstovai, Panevėžio miesto savivaldybės, mieste bei rajone už sveikatos apsaugos sritį atsakingų padalinių vadovai, pacientų organizacijų atstovai ir kt. svečiai. Susirinkusiesiems Gyventojų aptarnavimo skyrius oficialiai pristatytas siekiant parodyti, kaip iš esmės pasikeitė Panevėžio TLK lankytojų aptarnavimo sąlygos ir kokybė.

Pasak TLK direktoriaus Jono Narbuto, iki šių metų gyventojai, atvykę į ligonių kasą, buvo aptarnaujami įstaigos II aukšte. Tenka pripažinti, kad dabartinis ligonių kasos pastatas nebuvo pritaikytas ligoniams – patekti į Gyventojų aptarnavimo skyrių stačiais ir siauriais laiptais sunku būdavo seniems, po ligų, traumų į reabilitacijos įstaigas vykstantiems asmenims, o sėdintiesiems neįgaliojo vežimėlyje iš viso būdavo problema. Dėl klientų su negalia aptarnavimo nepatogumų Panevėžio TLK nuolat gaudavo skundų – ir žodinių, ir raštu.

TLK vadovas prisiminė, kad pirmieji patalpų projektavimo darbai buvo pradėti dar 2008 m., tačiau dėl sunkios ekonominės situacijos šalyje visoms teritorinėms ligonių kasoms buvo rekomenduota laikinai sustabdyti remonto ir kitus aplinkos gerinimo darbus. Lėšų visam pirmam aukštui pertvarkyti gauta tik 2012 m. pradžioje, todėl nuo balandžio mėn. skubėta įgyvendinti patalpų rekonstrukcijos projektą. Jį baigus, Gyventojų aptarnavimo skyrius pilnu pajėgumu I aukšte pradėjo dirbti šiais metais.

Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėjo pavaduotoja Laura Nakrošienė tvirtina, kad dabar iš esmės pagerintos gyventojų aptarnavimo sąlygas – įrengta erdvi laukimo salė, atskirta pertvaromis aptarnavimo erdvė, įrengtas atskiras kabinetas klientams aptarnauti telefonu, eilių stebėsenos sistema, viešoji interneto prieiga, nuovaža, skirta neįgaliesiems, ir kt. Džiugu, kad VLK, anot L. Nakrošienės, pastaruoju metu daug investuoja į gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimą, diegia vis naujas informacines technologijas ir kartu sudaro galimybę suteikti geresnes aptarnavimo sąlygas ne tik savo, bet ir teritorinių ligonių kasų lankytojams.

Į skyriaus pristatymą atvykusi Panevėžio miesto savivaldybės mero pavaduotoja Regina Eitmonė pastebėjo, kad gyventojams labai svarbi ne tik aptarnavimo aplinka, bet ir aptarnaujantysis personalas. Vicemerė sakė girdėjusi tik gerus atsiliepimus iš gyventojų apie Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyrių ir nebiurokratišką šio skyriaus specialistų darbą, todėl jam palinkėjo tolesnio malonaus bendravimo su klientais ir apgailestavo, kad Panevėžio miesto savivaldybės klientų aptarnavimui skirta aplinka kol kas neprilygsta Panevėžio TLK gyventojų aptarnavimo aplinkai.

Panevėžio miesto ir rajono neįgaliųjų draugijų pirmininkės Stanislava Arbutavičienė ir Aurelija Petronienė, taip pat Neįgaliųjų aplinkos asociacijos pirmininkas Algis Giba teigė esantys patenkinti, jog pagaliau atsižvelgta į žmonių su negalia poreikius, o taip pat pasirūpinta įrengti prie ligonių kasos vietas neįgaliųjų automobiliams pastatyti. Pacientų organizacijų atstovai džiaugėsi bendradarbiavimu su Panevėžio TLK ir šios įstaigos įvairiais klausimais nuolat teikiama informacija pacientams.

 

VLK direktoriaus pavaduotoja valdymui ir darbo organizavimui Neringa Bernotienė (antra iš dešinės) atsinaujinusiam Gyventojų aptarnavimo skyriui linkėjo išminties bendraujant su ligonių kasos klientais.

 

 

Žmonių su negalia vardu kalbėjusios (iš dešinės) A. Petronienė, S. Arbutavičienė ir A. Giba (sėdi iš kairės) džiaugėsi ne tik tuo, kad neįgalieji dabar lengvai galės patekti į ligonių kasą, bet ir galimybe prie šios įstaigos pasistatyti automobilius.

 

 

Į Gyventojų aptarnavimo skyriaus pristatymą susirinkusiems svečiams TLK direktorius J. Narbutas (kairėje) paaiškino, kodėl buvo būtina skyrių perkelti į pirmąjį aukštą