Vilniaus teritorinė ligonių kasa
(TLK) prisideda prie „Sodros“ iniciatyvos sukurti bendrą kelių institucijų
gyventojams aktualių paslaugų teikimo erdvę. Nuo šiandien Vilniuje,
Karoliniškėse veikiančiame „Sodros“ skyriuje, gyventojus jau priima ir Vilniaus
TLK atstovas.
Gauti
informaciją visais privalomojo sveikatos draudimo (PSD) klausimais ir ligonių
kasų teikiamas paslaugas dabar galima ir „Sodros“ Vilniaus skyriaus klientų
aptarnavimo salėje (Laisvės pr. 28, Vilnius), kurioje nuo šiol darbo dienomis
gyventojus aptarnauja ir Vilniaus TLK.
Vilniaus TLK ir „Sodros“ nuotr.
„Bendradarbiaudamos
valstybės įstaigos gali išties pagerinti gyventojų informavimą jiems aktualiais
klausimais ir šių įstaigų paslaugų prieinamumą. Suprantame sveikatos ir
privalomojo sveikatos draudimo svarbą, tad džiaugiamės galėdami prisidėti prie
„Sodros“ iniciatyvos šioje įstaigoje Karoliniškėse įsteigti Vilniaus
teritorinės ligonių kasos darbo vietą. Mums ypač svarbu tai, kad šiame ir šalia
esančiuose sostinės rajonuose gyvena daug vyresnio amžiaus žmonių, kuriems
ligonių kasų paslaugos itin reikalingos. Siekiame priartinti ligonių kasų
paslaugas, sukurdami šiems žmonėms papildomą galimybę jas gauti greičiau ir
paprasčiau – nevykstant į miesto centrą“, – sako Vilniaus TLK direktorius
Vytautas Mockus.
Kaip
ir kitose vienuolikoje
Vilniaus
TLK gyventojų aptarnavimo vietų,
veikiančių Vilniaus centre (Ž. Liauksmino g. 6), Alytuje, Ukmergėje,
Švenčionyse, Širvintose, Elektrėnuose, Trakuose, Lazdijuose, Druskininkuose,
Varėnoje bei Šalčininkuose, „Sodroje“ dirbantis Vilniaus TLK atstovas
gyventojams teikia bendrąją informaciją apie PSD garantijas, gydymo išlaidų
apmokėjimą Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis, gydymo
paslaugų gavimo tvarką. Čia galima pateikti prašymus kompensuoti dantų
protezavimo paslaugas ar dėl PSD galiojimo valstybės lėšomis nustatymo, taip
pat greitai ir patogiai gauti Europos sveikatos draudimo kortelę bei kt.
„Sodros“
Vilniaus skyriuje Vilniaus TLK atstovas
gyventojus priima pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.,
penktadieniais – 8.00–15.45 val. (pietų pertrauka 12.00–12.45 val.).
Lankytojams tereikia eilių reguliavimo terminale pasirinkti „Vilniaus
teritorinė ligonių kasa“. Visų Vilniaus TLK gyventojų aptarnavimo skyrių
adresai, kontaktai ir darbo laikas skelbiami interneto svetainėje
vilniaustlk.lt: „Gyventojams“ –>
„Kur
kreiptis?“.
Nuo
šiandien „Sodros“ Vilniaus skyriuje gyventojai gali gauti jau trijų įstaigų – „Sodros“,
Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) ir Ligonių kasų konsultacijas. Šiame „Sodros“
skyriuje specialistai vidutiniškai per dieną aptarnauja 450 klientų.
Tiek ligonių kasos, tiek kitos atsakingos sveikatos apsaugos
institucijos nuolat sulaukia galybės gyventojų klausimų. Skaičiuojama, kad vien
ligonių kasos Lietuvoje kasmet vidutiniškai atsako į daugiau nei pusę milijono
užklausų arba į jų specialistus kreipiasi kas šeštas šalies gyventojas –
telefonu, el. paštu ir gyvai. Dažniausiai teiraujamasi apie Europos sveikatos
draudimo kortelę, eiles gydymo įstaigose, kompensuojamąjį gydymą,
reabilitaciją, dantų protezavimą ir kt. Nemažą dalį ligonių kasų teikiamų
paslaugų galima gauti neišėjus iš namų –
internetu.
Vilniaus teritorinės ligonių kasos informacija
Kontaktai žiniasklaidai:
Jolanta Sadauskaitė
Vilniaus teritorinės ligonių kasos
Administravimo skyriaus vyriausioji specialistė
Tel. (8 5) 210 0056
Ligonių kasos kviečia:
Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba (8 5) 232 2222.