Skip Navigation LinksValstybinė ligonių kasa > Naujienos > Gyventojai labiau domisi ligonių kasų teikiamomis paslaugomis
Naujienos
Gyventojai labiau domisi ligonių kasų teikiamomis paslaugomis
2015-05-28

​Panevėžio teritorinės ligonių kasos (TLK) Gyventojų aptarnavimo skyrius, atlikęs gyventojų Konsultavimo informacinės sistemos (KIS) duomenų apžvalgą, nustatė, kad ligonių kasų teikiamomis paslaugomis domisi vis daugiau gyventojų. Vien pernai per vieningą ligonių kasų KIS Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus specialistai sulaukė 85 tūkst. paklausimų ir t. y. maždaug 7,7 tūkst. arba 10 proc. daugiau  nei 2013 metais.

 

Daugiausia paklausimų sulaukiama žodžiu, gyventojams asmeniškai atvykus į Panevėžio TLK. 2014 m. tokių paklausimų buvo 71 proc., paklausimų telefonu – 28 proc., el. paštu – 1 proc. Per pirmąjį 2015 m. ketvirtį paklausimų žodžiu TLK sulaukta 3 proc. daugiau nei 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu.

 

 

Panevėžio  TLK Gyventojų aptarnavimo skyriuje. ELTA nuotrauka.

 

Dažniausiai į Panevėžio TLK  pernai kreiptasi dėl Europos sveikatos draudimo kortelės išdavimo. Šio dokumento atvyko pasiimti beveik 22 tūkst. gyventojų, domėjosi juo telefonu arba el. paštu daugiau kaip 3 tūkst. Antra pagal populiarumą ligonių kasų paslauga – klausimai dėl privalomojo sveikatos draudimo, trečia – dėl dantų protezavimo, kompensuojamo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis. Ir vienu, ir kitu klausimu pernai kreipėsi daugiau gyventojų nei užpernai.

 

Šiek tiek mažiau klientų Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus specialistams 2014 m., palyginti su 2013 m., teko konsultuoti dėl medicininės reabilitacijos (paslauga teikiama elektroniniu būdu) ir sveikatos priežiūros paslaugų teikimo, vaistų kompensavimo tvarkos.  

 

Panevėžio TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus specialistai, šio skyriaus vedėjos Sigitos Paulauskienės teigimu, daugiausia lankytojų sulaukia balandžio–liepos mėnesiais. Pavyzdžiui, pernai liepos mėnesį skyriuje aptarnauta 2,5 tūkst. gyventojų, birželį – 2,2 tūkst., gegužę – 2,1 tūkst., balandį – apie 2 tūkst. Mažiausias lankytojų srautas paprastai būna lapkričio mėnesį.

 

Panevėžio TLK įdiegus elektroninę eilių reguliavimo sistemą, gyventojų laukimo eilėje laikas yra gerokai sutrumpėjęs. 2014 m. vidutinis 1 gyventojo laukimo laikas buvo maždaug 2 min., 2013 m. – apie 3 min. Gyventojų, kuriems Panevėžio TLK paslaugos teko laukti ilgiau kaip 10 min., 2013 m. buvo 7 proc., o 2014 m. – tik 3 procentais.

 

Panevėžio teritorinės ligonių kasos informacija

 

Kontaktai žiniasklaidai:

Angelė Valentinavičienė

Panevėžio teritorinės ligonių kasos

Administravimo skyriaus vyriausioji specialistė

Tel. (8 45) 526911, mob. +370 645 58016

El. p. angele.valentinaviciene@vlk.lt 

 

Rūpimus klausimus galima pateikti el. pašto adresu info@vlk.lt arba ligonių kasų

informacijos telefono numeriu 8 700 88888.