GYVENTOJŲ APTARNAVIMO VERTINIMO ANKETA Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) ir teritorinių ligonių kasų (toliau – TLK, VLK ir TLK kartu vadinamos ligonių kasomis) teikiamas administracines paslaugas (toliau – paslaugos), todėl siekiame išsiaiškinti, ar ligonių kasų paslaugos atitinka Jūsų, kaip vartotojo, poreikius. Būsime labai dėkingi, jei skirsite kelias minutes atsakymams į toliau pateikiamus klausimus.
1. Jei kreipėtės per šiuos metus į ligonių kasas, pažymėkite, kiek kartų:
|
|
2. Pažymėkite, kokiais būdais kreipėtės į ligonių kasas Jums rūpimu klausimu (galimi keli atsakymų variantai):
|
|
Ligonių kasa ar jos padalinys:
|
|
3. Nurodykite, dėl kurios ligonių kasų teikiamos paslaugos kreipėtės, ir įvertinkite, ar gauta paslauga atitiko Jūsų poreikius (galimi keli atsakymų variantai):
|
|
4. Nurodykite, ar esate patenkintas ligonių kasų teikiamomis paslaugomis:
|
|
5. Jei turite pastebėjimų, pastabų dėl gyventojų aptarnavimo, nurodykite, ko labiausiai pasigedote (galimi keli atsakymų variantai):
|
|
6. Įvertinkite gyventojų aptarnavimo ligonių kasose efektyvumą pagal šiuos kriterijus (galimi keli atsakymų variantai):
|
|
7. Kaip vertinate savo aptarnavimą ligonių kasose:
|
|
8. Ar Jums pakanka informacijos apie ligonių kasose vykdomą skaidrumo politiką?
|
|
9. Ar per šiuos metus Jūs asmeniškai neoficialiai davėte pinigų ar dovanų ligonių kasų darbuotojui (-ams)?
|
|
Jei atsakėte „taip“, įrašykite, kurios ligonių kasos darbuotojui
|
|
10. Kodėl Jūs neoficialiai davėte pinigų ar dovanų ligonių kasų darbuotojui (-ams)? (atsako davusieji dovanų ar pinigų)
|
|
11. Ar paskutinio apsilankymo metu ligonių kasose Jūsų buvo prašoma papildomai neoficialiai sumokėti už gaunamas paslaugas ar apie tai užsimenama?
|
|
12. Ar praneštumėte pastebėję korupcijos / kyšininkavimo atvejus įstaigoje?
|
|
13. Jūsų amžius:
|
|
14. Užsiėmimas:
|
|
 |
|