​GYVENTOJŲ APTARNAVIMO VERTINIMO APKLAUSA

 

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) ir teritorinių ligonių kasų (toliau – TLK, VLK ir TLK kartu vadinamos ligonių kasomis) teikiamas administracines paslaugas (toliau – paslaugos) ir gyventojų aptarnavimo ligonių kasose kokybę. Būsime dėkingi, jei skirsite kelias minutes ir užpildysite šią anoniminę apklausos anketą, atsakydami į toliau pateikiamus klausimus. Jūsų vertinimai ir pastabos leis mums tobulėti.

* –  užpildyti privaloma. 

 
1. Pažymėkite, kiek kartų per pastaruosius 12 mėnesių savo gyvenamojoje vietovėje kreipėtės į ligonių kasą: *
2. Pažymėkite, kokiais būdais kreipėtės į ligonių kasą (galimi keli atsakymų variantai):
2.1. Nurodykite į kurią ligonių kasą ar jos padalinį kreipėtės:
3. Nurodykite, kokią paslaugą (-as) gavote, ir įvertinkite, ar ši paslauga (-os) atitiko Jūsų poreikius.
  Visiškai atitiko Atitiko Neatitiko 
  123Nesinaudojau
3.1 Europos sveikatos draudimo kortelės išdavimas, keitimas 
3.2 Konsultavimas kitais sveikatos draudimo klausimais 
3.3 Dantų protezavimo išlaidų kompensavimas 
3.4 E formos pažymos, dokumento S1 išdavimas 
3.5 Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registro duomenų tvarkymas (duomenų tikslinimas, draudimo laikotarpio nustatymas) 
3.6 Kitoje Europos Sąjungos šalyje suteiktos būtinosios medicinos pagalbos išlaidų kompensavimas 
3.7 Sąnarių endoprotezų skyrimas ir jų įsigijimo išlaidų kompensavimas 
3.8 Ambulatorinio gydymo deguonimi išlaidų kompensavimas 
3.9 Privalomojo sveikatos draudimo pažymėjimo, pažymos apie asmens draudimą išdavimas 
3.10 Klausos implanto įsigijimo išlaidų kompensavimas 
3.11 Sutarčių dėl žalos atlyginimo sudarymas 
3.12 Tarpvalstybinės sveikatos priežiūros išlaidų kompensavimas 
3.13 Duomenų teikimas apie Privalomojo sveikatos draudimo fondo išlaidas sveikatos priežiūrai 
3.14 Ortopedijos techninių priemonių išlaidų kompensavimas 
4. Pažymėkite, ar esate patenkintas (-a) ligonių kasų teikiamomis paslaugomis: *
5. Pažymėkite, ko labiausiai pasigedote (galimi keli atsakymų variantai): *
   
6. Įvertinkite gyventojų aptarnavimo ligonių kasose efektyvumą ir kokybę pagal šiuos kriterijus:
  Visiškai sutinku Sutinku Nesutinku 
  123Neturiu nuomonės
6.1 Esu pakankamai informuotas apie ligonių kasų darbo laiką 
6.2 Ligonių kasų nustatytas gyventojų priėmimo laikas man buvo patogus 
6.3 Priėmimo neteko ilgai laukti 
6.4 Greitai sulaukiau atsakymo į pateiktą klausimą 
6.5 Buvau atidžiai išklausytas mane aptarnavusių darbuotojų 
6.6 Aiškiai ir tiksliai buvo atsakyta į mano klausimus 
6.7 Buvau informuotas apie veiksmus, kurių ėmėsi ligonių kasos, spręsdamos mano klausimus 
6.8 Darbuotojai yra kompetentingi, išmano savo darbą 
6.9 Darbuotojai yra mandagūs, paslaugūs ir pagarbiai bendrauja su klientais 
6.10 Esu patenkintas (-a) aptarnavimo kokybe 
7. Ar per pastaruosius 12 mėnesių esate atsilyginęs (-usi) ligonių kasos, į kurią kreipėtės, darbuotojams už suteiktas paslaugas? *
8. Jūs esate: *
9. Jūsų amžius: *
10. Užsiėmimas: *
 

Dėkojame už Jūsų nuomonę!