ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ir teritorinės ligonių kasos (toliau kartu – ligonių kasos), norėdamos sužinoti Jūsų nuomonę apie asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai kviečia užpildyti anoniminę apklausos anketą. Jūsų pateikti vertinimai ir pageidavimai padės mums tobulėti.

*   užpildyti privaloma.

 
1. Jūs esate: *
2. Jūsų amžius: *
3. Ar Jūs esate apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (toliau – PSD) (galimi keli atsakymai): *
4. Nurodykite, į kurią ligonių kasą kreipėtės: *
5. Nurodykite, kokiu klausimu kreipėtės į ligonių kasą (galimi keli atsakymai): *
6. Nurodykite, kokiu būdu kreipėtės į ligonių kasą (galimi keli atsakymai): *
7. Kaip Jūs vertinate darbuotojų pasiekiamumą (telefonu, el. paštu, atvykus, per socialinio tinklo „Facebook“ profilį)? *
8. Ar ligonių kasų interneto svetainėse lengvai radote reikiamą informaciją (jei jomis naudojotės)? *
9. Kaip vertinate gautos informacijos aiškumą ir tikslumą? *
10. Kaip vertinate atsakymų pateikimo operatyvumą? *
11. Kaip vertinate ligonių kasų darbuotojo (-ų) paslaugumą, mandagumą? *
12. Ar esate patenkintas asmenų aptarnavimo kokybe ligonių kasose? *
Prašytume nurodyti 7–12 klausimų vertinimo priežastis:

Pasiūlymai ir pastabos:

 

Dėkojame už Jūsų nuomonę!